UVJETI KUPNJE I KORIŠTENJA

 

OPĆE ODREDBE

Korištenjem ovih internetskih stranica Krajnji korisnik / Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima i svim ostalim stavkama poslovanja sastavljenih u skladu sa aktualnim Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obveznim odnosima (ZOO).

Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za krajnje korisnike i odnose se na korištenje internetske stranice Vibraonica.hr. Korištenjem internetske stranice, krajnji korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice Vibraonica.hr u skladu s njima.

Prodavatelj:
Sandbox d.o.o za trgovinu i usluge (u daljnjem tekstu Sandbox), OIB: 26839719197, MBS: 080986020, MB:04424859, upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-15/23710-4.
Sjedište: Veprinačka 15, 10000 Zagreb, HR.
tel: +385.1.551.51.55
e-mail: info@vibraonica.hr
Temeljni kapital društva: 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti
Članovi uprave: Tamara Pletikapić i Iva Ban
Banka: Privredna banka Zagreb d.d., IBAN: HR5623400091110740110

Krajni korisnik je posjetitelj ovih stranica, a kupac je svaki posjetitelj stranica stariji od 18 godina, s prebivalištem/sjedištem u Republici Hrvatskoj, koji popuni elektronsku narudžbu te izvrši plaćanje putem kreditne kartice, opće uplatnice/virmana/internet bankarstva, PayPal servisa ili pouzećem.

Vibraonica.hr je registrirana domena tvrtke Sandbox d.o.o.

Sandbox omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.vibraonica.hr koje je regulirano ovim Uvjetima korištenja.
Internet trgovina www.vibraonica.hr kupcu omogućava kupnju svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja (osim ako na stranicama nije jasno navedeno da proizvod trenutno nije dostupan).

Sav sadržaj koji se nalazi na www.vibraonica.hr internetskoj stranici ekskluzivno je intelektualno vlasništvo tvrtke Sandbox i ne može se koristiti bez izričitog odobrenja nositelja autorskih prava te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu.

 

PREDUGOVORNE OBAVIJESTI

Sukladno članku 57. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj mora Kupca na jasan i razumljiv način obavijestiti o:

  1. glavnim obilježjima robe ili usluge, u mjeri u kojoj je to prikladno s obzirom na robu ili uslugu te medij koji se koristi za prijenos obavijesti
  2. svojem nazivu i sjedištu, telefonskom broju te, ako postoji, adresi elektroničke pošte
  3. ako je primjenjivo, nazivu i sjedištu trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa
  4. zemljopisnoj adresi mjesta svojeg poslovanja, odnosno zemljopisnoj adresi mjesta poslovanja trgovca u čije ime i/ili za čiji račun on nastupa, a na koju potrošač može nasloviti svoje pritužbe, ako je to mjesto različito od sjedišta iz točke 2. ovoga članka
  5. maloprodajnoj cijeni robe ili usluge, a ako priroda robe ili usluge ne omogućava da cijena bude izračunata unaprijed, o načinu izračuna cijene te, ako je primjenjivo, ostalim troškovima prijevoza, dostave ili poštanskih usluga, odnosno o tome da ti troškovi mogu biti naplaćeni, ako ne mogu biti razumno izračunati unaprijed
  6. troškovima uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora, ako se ti troškovi ne zaračunavaju po osnovnoj tarifi
  7. uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca
  8. uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora kao i o obrascu za jednostrani raskid ugovora sukladno članku 74. stavku 1. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima to pravo postoji
  9. tome da je potrošač dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, odnosno, o troškovima vraćanja robe, u slučaju da kod ugovora sklopljenih na daljinu roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način
  10. tome da će, u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona nakon što je postavio zahtjev u skladu s člankom 64. ili člankom 70. ovoga Zakona, potrošač biti dužan platiti trgovcu razumni dio cijene sukladno članku 77. stavku 7. ovoga Zakona
  11. tome da se potrošač ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, u slučajevima u kojima je temeljem članka 79. ovoga Zakona, to pravo isključeno, odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora
  12. postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke
  13. uslugama ili pomoći koji se potrošaču nude nakon prodaje te uvjetima korištenja tih usluga ili pomoći, ako ih trgovac pruža, kao i o eventualnim jamstvima koja su izdana uz robu ili uslugu
  14. postojanju odgovarajućih pravila postupanja trgovca, kako su definirani člankom 5. točkom 18. ovoga Zakona
  15. trajanju ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjetima otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme, odnosno koji se automatski produžuje
  16. minimalnom roku u kojem je potrošač vezan ugovorom, ako postoji
  17. pologu ili drugom financijskom osiguranju koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti, kao i o uvjetima plaćanja toga pologa, odnosno uvjetima pribavljanja drugog financijskog osiguranja
  18. ako je primjenjivo, funkcionalnosti digitalnog sadržaja, uključujući potrebnim mjerama tehničke zaštite tih sadržaja
  19. ako je primjenjivo, interoperabilnosti digitalnog sadržaja s računalnom ili programskom opremom za koju trgovac zna ili bi morao znati
  20. mehanizmima izvansudskog rješavanja sporova, odnosno o sustavima za obeštećenje, te načinu kako ih potrošač može koristiti.

Sve naprijed navedene obavijesti, tj. one koje su sukladno Zakonu o zaštiti potrošača neophodne, nalaze se u ovim Uvjetima kupnje.

 

OSOBNI PODACI

Kupac snosi odgovornost za točnost unesenih podataka prilikom ispunjavanja narudžbe te prilikom registracije.

Sukladno Zakonu o trgovini, osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno pregledavanje ni kupovanje na internet stranicama www.vibraonica.hr tvrtke Sandbox d.o.o. koje služe kao elektroničko prodajno mjesto.

 

CIJENE

Sandbox se obvezuje jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14).

Cijene u Vibraonica.hr internet trgovini oslobođene su od plaćanja PDV-a po čl. 90 st 2 Zakona o PDV-u (NN 73/13).

Valuta plaćanja je Hrvatska kuna (HRK).

Sve cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

U slučaju plaćanja Internet bankarstvom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

 

NARUDŽBA I TRENUTAK SKLAPANJA UGOVORA

Narudžbu je moguće izvršiti putem Vibraonica.hr internet trgovine 24 sata/7 dana u tjednu.

Kupac robu može naručiti i kupiti kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Narudžba se smatra završenom kada kupac ispuni sve potrebne podatke za njezinu provedbu.

Plaćanje je omogućeno na sljedeće načine:

  1. Uplatom na žiro račun (Internet bankarstvo/pošta/banka/FINA)
  2. Pouzećem
  3. Kreditnom karticom za koju Sandbox ima sklopljen ugovor o prihvaćanju
  4. Uplatom putem PayPal servisa

mastercard  maestro  visa  diners  discover

Kupnja karticama na rate

Za iznose veće od 500,00 kuna omogućujemo vam kupnju karticama na 2 – 12 rata, BESKAMATNO:

  • narudžbe od 500,00 – 1.000,00 kuna: 2 – 6 rata
  • narudžbe veće od 1.000,00 kuna: 2 – 12 rata

Ukoliko ste zadovoljili uvjet minimalnog iznosa, broj rata odabirete u sustavu plaćanja T-Com PayWay.

 

Onog trenutka kada je narudžba zaprimljena, Sandbox se obavezuje da će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca o tome da je proizvod uspješno naručen. Ako kupac ne dobije navedenu obavijest, molimo ga da provjeri:

  • Nalazi li se poruka u spam/junk pretincu (pretinac neželjene pošte)
  • Je li mailbox pun

Ukoliko kupac plaća kreditnom karticom ugovor se smatra sklopljenim onoga trenutka kada Sandbox dobije potvrdu predautorizacije kartice na iznos narudžbe te kada skladištar prilikom pakiranja robe potvrdi da je naručeni proizvod raspoloživ na skladištu. Ukoliko kupac plaća Internet bankarstvom ili općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Sandbox zaprimi uplatu.

Sandbox je obavezan rezervirati proizvode u trajanju od 3 radna dana (ne uključujući subotu) svim kupcima koji za način plaćanja odaberu virmansko plaćanje.

Ukoliko odabrani proizvod nije raspoloživ (zbog većeg broja narudžbi) kupac će biti o tome obaviješten. Sukladno tome, biti će mu ponuđen najsličniji zamjenski proizvod ili povrat novca. Takve situacije su izvanredne te će kupac o njima biti pravovremeno informiran.

Roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja uplate (virman, kartično plaćanje, PayPal servis), ako uplatu zaprimimo do 15 sati. Ukoliko ste odabrali platiti robu prilikom preuzimanja (pouzećem), roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja narudžbe, pod uvjetom da je narudžba napravljena do 15 sati.

 

RAČUN / POTVRDA O SKLOPLJENOM UGOVORU

Račun koji će kupac primiti zajedno s naručenom robom predstavlja potvrdu o sklopljenom ugovoru te sadrži sve potrebne podatke iz članka 57. ZZP.

 

NAČINI DOSTAVE I ISPORUKE

PODRUČJE DOSTAVE:

Robu dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske.

NAČINI DOSTAVE:

Vibraonica.hr internet trgovina pakete dostavlja na sljedeće načine:

  • Dostava na adresu putem Overseas dostavne službe
  • Preuzimanje paketa u Overseas Express shopu
  • Preuzimanje paketa u poslovnicama Hrvatske Pošte – poste restante.

 CIJENE DOSTAVE:

  • Overseas Express – radni dan, za narudžbe do 299,00 kn: 19,00 kn
  • Overseas Express – radni dan, za narudžbe iznad 299,00 kn: BESPLATNO
  • Overseas Express – subota, za narudžbe do 299,00 kn: 39,00 kn
  • Overseas Express – subota, za narudžbe iznad 299,00 kn: 19,00 kn
  • HP – preuzimanje u pošti, za narudžbe do 299,00 kn: 19,00 kn
  • HP – preuzimanje u pošti, za narudžbe iznad 299,00 kn: BESPLATNO

 

VRIJEME DOSTAVE I ROKOVI ISPORUKE

1. Ekspresna dostava na adresu – Overseas Express dostavna služba:

Overseas Express pakete isporučuje radnim danom od 08-17h (Zagreb do 20h), subotom od 08-12h.

Ukupni raspored dostave možete vidjeti na ovim LINKOVIMA: Overseas raspored vožnje i Overseas raspored vožnje po otocima.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 15 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. U tom slučaju isporuku možete očekivati idućeg radnog dana.

Narudžbe nakon 15 sati radnim danom (osim petkom) predajemo dostavnoj službi sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 15 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. Na vašu adresu stići će u utorak.

Iznimka su narudžbe s odabirom načina dostave Overseas Express – subota. Vodite računa da ovu opciju odaberete najkasnije do 15h zadnjeg radnog dana u tjednu. Opcija dostave subotom moguća je isključivo u mjesta navedena na LINKU Overseas raspored vožnje subotom.

Na e-mail adresu koju ste koristili prilikom narudžbe, nakon slanja paketa Overseas će poslati e-mail obavijest u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace sustav putem kojeg možete pratiti tijek isporuke paketa.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnicu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavnice od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Dakle, prije potpisivanja dostavnice, provjerite jesu li na paketu vidljiva kakva oštećenja nastala prilikom transporta. Ako jesu – nemojte preuzeti pošiljku i obavezno nas odmah kontaktirajte!

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.

2. Ekspresna dostava u Overseas Express Shop:

Pakete osim na kućnu adresu možete primiti i u jednom od 160 Overseas Express Shopova diljem Hrvatske.

Overseas Express shopovi (OEX Shopovi) se nalaze se u Auro Domus poslovnicama, trgovinama za otkup zlata i srebra, gdje možete bezbrižno preuzeti vašu pošiljku u radnom vremenu poslovnice. Lokacije poslovnica i njihovo radno vrijeme možete provjeriti na LOKATORU.

Ako želite da Vam paket pošaljemo u određeni Overseas Express shop, molimo vas da nam u napomeni navedete broj Overseas Express shop-a koji možete naći u gore navedenom lokatoru u obliku: “AURO DOMUS AD111”

Koristeći uslugu Track & Trace možete preusmjeriti paket na Overseas Express shop, čak i ako vam je paket poslan na kućnu adresu.

Jednostavno unesite broj pošiljke u Track & Trace, odaberite najbliži Overseas Express shop i paket preuzmite u radnom vremenu poslovnice, kad god vam to odgovara.

Kad Overseas Express Shop zaprimi vaš paket, na broj telefona naveden u narudžbi primit ćete SMS poruku s adresom Overseas Express Shopa na kojem može preuzeti paket.

Prilikom preuzimanja paketa, potrebno je predočiti osobnu iskaznicu.

Za podizanje paketa u Overseas Shopovima vikendom, potrebno je narudžbe poslati najkasnije do četvrtka do 15h.

Više o usluzi podizanja paketa u Overseas Shopovima možete pročitati OVDJE.

3. Preuzimanje paketa u poslovnicama Hrvatske Pošte – poste restante:

Ako ne želite da paket stigne na vašu adresu ili niste sigurni kada ćete biti u mogućnosti preuzeti pošiljku, nudimo vam mogućnost isporuke paketa u glavni poštanski ured u vašem mjestu (npr. Za Zagreb je to ured u Branimirovoj ulici 4). Kako biste saznali koja je glavna pošta u vašem mjestu, kontaktirajte kontaktni centar Hrvatske pošte na broj telefona 072 303 304.

Za ovu vrstu dostave odaberite opciju „Preuzimanje pošiljke u glavnoj poslovnici HP“. Pod adresu upišite jednostavno: „preuzimanje u pošti“ ili „poste restante“.

Paket u poslovnicu HP-a stiže unutar 3 radna dana od dana narudžbe i tamo će vas čekati 5 radnih dana. Na vašu adresu neće stići nikakva obavijest, već sami morate voditi brigu da pošiljku podignete unutar navedenog roka.

Prilikom preuzimanja paketa potrebno je predočiti osobnu iskaznicu.

Kod plaćanja gotovinom prilikom preuzimanja, Hrvatska pošta dodatno naplaćuje naknadu u visini 1,83% (odn. min. 5,00 kn) od otkupnog iznosa kao naknadu za uslugu platnog prometa.

 

REKLAMACIJE I POVRAT

Vibraonica.hr želi vaše iskustvo internetske kupnje učiniti besprijekornim, te vam stoji na raspolaganju i nakon kupnje. Kako biste brzo i kvalitetno saznali sve vezano uz reklamacije, zamjenu ili povrat robe te jamstvo na proizvode, na ovoj smo stranici istaknuli najvažnije informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se na e-mail: reklamacije@vibraonica.hr.

 

ZAMJENA ILI POVRAT ROBE

U našim opisima artikala i fotografijama naći ćete vrlo precizne informacije o svakom proizvodu. No, potpuno nam je jasno da, s obzirom na to da robu kupujete na daljinu, ponekad niste zadovoljni isporučenim artiklom. Stoga vam omogućujemo da u roku od 14 dana bez objašnjenja robu zamijenite ili da je vratite uz povrat punog uplaćenog iznosa, uključivši i iznos dostave ako je bio naplaćen (ovo vrijedi isključivo za povrat kompletne narudžbe). Trošak povrata do našeg skladišta snosite sami.

Proizvodi koje vraćate ne smiju biti otvoreni, nošeni ili korišteni. Povrat prihvaćamo isključivo sa svim isporučenim dijelovima, u originalnom pakiranju. Vibraonica.hr niti u kojem slučaju ne prihvaća povrat otvorenih ili korištenih proizvoda. Ako je riječ o donjem rublju, iz higijenskih razloga vas molimo da artikl isprobate na način da ne dolazi u direktan kontakt sa tijelom (to znači da obučete na vlastito donje rublje) te da originalnu ambalažu proizvoda sačuvate neoštećenu. Proizvode koji na sebi imaju bilo kakav trag uporabe – mrlje ili oštećenja – nećemo biti u mogućnosti zamijeniti te će vam oni biti vraćeni o vašem trošku.

Kako povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni, ispunite obrazac Obavijest o jednostranom raskidu ugovora (koju možete naći ovdje) te nam ju pošaljite e-mailom na adresu reklamacije@vibraonica.hr. U odgovoru ćete dobiti detaljne upute za povrat robe. Odgovor šaljemo isti dan, a najkasnije unutar tri radna dana.

Prilikom povrata robe, obavezno navedite IBAN broj na koji želite uplatu povrata sredstava.

Ukoliko imate dodatna pitanja, obratite nam se na e-mail: reklamacije@vibraonica.hr ili telefonom navedenim za kontakt.

 

JAMSTVO

Garancija, tj. pravo na ostvarenje jamstva, jedno je od temeljnih prava potrošača. Pravo potrošača na ostvarenje jamstva nastupa odmah po preuzimanju kupljene robe i izdanog računa. Račun je ekvivalentan ugovoru o prodaji, te automatski aktivira prava i obaveze nastale u odnosu trgovac/kupac koje se odnose na kupljenu robu.

Na sve proizvode vrijedi jamstvo od 12 mjeseci od dana izdavanja računa.

Ako je došlo do kvara ili promjene svojstava na određenom artiklu unutar jamstvenog roka, Vibraonica.hr proizvod će zamijeniti za identičan ili drugi sličan proizvod iz naše ponude, prema vašem izboru. Ako iz tehničkih razloga (npr. nedostupnost artikla na skladištu) nije moguća zamjena proizvoda za ispravan, a vi ne možete naći adekvatnu zamjenu, novac će vam biti u cijelosti vraćen uplatom na tekući račun.

Molimo da nas, čim uočite kvar ili problem funkcionalnosti proizvoda, obavijestite o tome telefonski ili na e-mail reklamacije@vibraonica.hr.

Reklamaciju uvažavamo isključivo uz predočenje računa za isporučenu robu, stoga, račun čuvajte kao potvrdu o jamstvu.

Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima:

  • Zbog mehaničkih oštećenja poput ogrebotina, lomova, napuknuća.
  • Zbog oštećenja i kvarova nastalih nestručnim i nepravilnim rukovanjem. Primjer: spajanje uređaja na nepredviđene izvore napona mogu dovesti do oštećenja uređaja, topljenja pojedinih dijelova, te stvaranja uočljivog oštećenja koje nije pokriveno jamstvom.
  • Zbog oštećenja izazvanih nepravilnom montažom ili održavanjem.
  • Zbog korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima (povećani postotak vlage, visoke i niske temperature). Također, korištenje uređaja u prostorima neprilagođene temperature i vlažnosti stvara kondenzat koji može dovesti do kvara komponenata.
  • Ako kupac nebrižljivo postupa s proizvodom.
  • Šteta uzrokovana čišćenjem neprikladnim sredstvima.

Jamstvo se NE odnosi na sljedeće proizvode:

  • Baterije, kondome, lubrikante, kreme, masažna ulja, svijeće te sve slične proizvode.

 

REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije kupac je dužan uputiti opravdanu pismenu pritužbu poduzeću Sandbox d.o.o. e-mailom ili poštom te dostaviti presliku odgovarajućeg računa za predmetnu robu. Obrazac za reklamacije možete preuzeti ovdje. Istoga dana, a najkasnije unutar tri radna dana, odgovorit ćemo vam uz detaljne upute za povrat robe.

U slučaju povrata ili zamjene neispravnog artikla, sve troškove snosi Vibraonica.hr (isključivo putem Overseas dostavne službe).

 

OŠTEĆENJA U TRANSPORTU

Unatoč pažljivom pakiranju artikala, uvijek postoji mogućnost oštećenja prilikom transporta. Preporučamo da prilikom preuzimanja pošiljke obratite pažnju na sljedeće:

  • Prilikom preuzimanja pošiljke pomno pogledajte je li karton oštećen ili otvaran.
  • Pregledajte ljepljivu traku kojom je paket zapečaćen, te provjerite je li oštećena.

Sva eventualna oštećenja i nedostatke prijavite nam u najkraćem roku. Rok za prijavu je 24 sata od primitka paketa. Nepravilnosti koje nastanu u toku transporta možete nam dojaviti e-mailom na reklamacije@vibraonica.hr ili telefonski, kako bismo problem što prije proslijedili odgovornim osobama.

 

 

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (IZVOD IZ ZZP-A, ČLANAK 72.)

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
(2) U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
(3) Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
(4) Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
(5) U slučaju sklapanja ugovora o uslugama, ugovora o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije, kao i u slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana sklapanja ugovora.

 

OBVEZE POTROŠAČA U SLUČAJU JEDNOSTRANOG RASKIDA UGOVORA (IZVOD IZ ZZP-A, ČLANAK 77.)

(1) Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. ovoga Zakona, obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
(2) Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu iz stavka 1. ovoga članka na vrijeme ako prije isteka roka iz stavka 1. ovoga članka pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.
(3) Potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.
(4) Ako je, kod ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija, roba u trenutku sklapanja ugovora bila dostavljena potrošaču u njegov dom, trgovac mora preuzeti robu na svoj trošak ako robu, zbog njezine prirode, nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.
(5) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
(6) Iznimno od stavka 5. ovoga članka, ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora u skladu s člankom 57. točkom 8. ovoga Zakona, potrošač ne odgovara za umanjenje vrijednosti robe, bez obzira na uzrok umanjenja vrijednosti robe.
(7) Ako jednostrano raskine ugovor nakon što je sukladno člancima 64. i 70. ovoga Zakona izričito zahtijevao da pružanje usluge ili ispunjenje ugovora o isporuci vode, plina, električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije započne prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora, potrošač je dužan platiti trgovcu dio ugovorene cijene koji je razmjeran onome što je trgovac ispunio potrošaču do trenutka kada ga je potrošač obavijestio o tome da koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, s tim da se proporcionalni iznos cijene koji je potrošač dužan platiti izračunava na temelju ukupne ugovorene cijene, a ako je ta cijena neumjerena, na temelju tržišne vrijednosti onoga što je trgovac ispunio potrošaču.
(8) Ako jednostrano raskine ugovor o uslugama ili ugovor o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije, potrošač neće biti obvezan platiti dio cijene razmjeran onom što je trgovac ispunio potrošaču za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, ako trgovac potrošaču nije dostavio obavijesti predviđene odredbama članka 57. stavka 1. točaka 8. i 10. ovoga Zakona, odnosno ako potrošač nije sukladno člancima 64. ili 70. ovoga Zakona izričito zahtijevao da pružanje usluge započne prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora.
(9) Ako jednostrano raskine ugovor koji za predmet ima digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, potrošač neće biti u obvezi platiti dio cijene ili troškova razmjernih onome što je trgovac ispunio potrošaču za vrijeme trajanja roka za jednostrani raskid ugovora, ako nije dao svoj izričit pristanak na to da ispunjenje ugovora započne prije isteka roka od 14 dana iz članka 72. ovoga Zakona, ako nije potvrdio da je upoznat s činjenicom da davanjem takvog pristanka gubi pravo na jednostrani raskid ugovora ili ako je trgovac propustio obavijestiti ga sukladno člancima 63. ili 69. ovoga Zakona.

 

ISKLJUČENJE PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (IZVOD IZ ZZP-A, ČLANAK 79.)

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

  • Ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena,
  • Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču,
  • Predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe,
  • Predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.

Potrošač je dužan snositi troškove vraćanja robe u skladište tvrtke Sandbox d.o.o. u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ZZP.

 

UPUTE O POSTUPKU JEDNOSTRANOG RASKIDA UGOVORA

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca roba predana u posjed.

Da bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, kupac mora obavijestiti Sandbox d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem obrasca Obavijest o jednostranom raskidu ugovora (koju možete preuzeti ovdje) ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, poslane poštom ili elektroničkom poštom (u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona i adresa elektroničke pošte, te točan broj ugovora/narudžbe koji kupac raskida).

U slučaju jednostranog raskida ugovora kupac snosi izravne troškove povrata robe i dužan je vratiti robu tvrtki Sandbox d.o.o. neoštećenu, bez nepotrebnog odgađanja, putem pružatelja poštanskih usluga ili dostavne službe, zajedno s računom, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelju.
Smatra se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako je prije isteka gore navedenog roka poslao robu prodavatelju.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Tvrtka Sandbox d.o.o. dužna je bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti kupca o jednostranom raskidu ugovora, vratiti kupcu što je platio uključujući i troškove isporuke, ali ne prije nego što joj roba bude vraćena. Povrat novca bit će izvršen uplatom na tekući račun kupca.
U slučaju da je roba koju kupac vraća oštećena i nije za daljnju prodaju Sandbox d.o.o. nije obavezan prihvatiti povrat takve robe.

Vraćeni proizvodi moraju biti nekorišteni, nenošeni i neotvoreni u originalnom pakiranju te sa svim isporučenim dijelovima. Iz higijenskih razloga Sandbox d.o.o. ni u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni (izvađeni iz tvornički zapečaćenih pakiranja) i/ili upotrebljavani.

 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE / JAMSTVO

Sandbox odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima propisane člancima 400. – 429 Zakonom o obveznim odnosima, NN br. 5/05,41/08 i 125/11.

Pored prava definiranih ovim Uvjetima, prema pravilima EU Direktive, kupac ima pravo otkazati i vratiti narudžbu u roku od 14 dana, iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja. Prava su navedena na poveznici: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_hr.htm

 

PODNOŠENJE PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10 ZZP, internet trgovina Vibraonica.hr vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: reklamacije@vibraonica.hr ili u pisanom obliku poštom na adresu: Sandbox d.o.o. Veprinačka 15, 10000 Zagreb.

 

PREUZIMANJE EE OTPADA

Sandbox putem svoje Internet stranice obavještava kupca o lokaciji na kojoj je osigurao mogućnost preuzimanja EE otpada (električnog i elektroničkog otpada) po sistemu jedan za jedan i to na području jedinice lokalne samouprave u kojoj kupac prebiva bez troškova po kupca. Lokacije se mogu naći na linku: http://www.elektrootpad.com/prikupna-mjesta.

 

IZJAVA O PRIVATNOSTI

Korištenjem sadržaja web stranica www.vibraonica.hr korisnik prihvaća sve rizike koji nastaju iz korištenja te prihvaća koristiti sadržaj ovih stranica isključivo za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost.

Sandbox se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati korištenjem ili je na bilo koji način vezana za korištenje ovih web stranica, za bilo koje radnje korisnika uporabom ili zlouporabom sadržaja ove web stranice te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom korištenja sadržaja ove web stranice.

Sandbox se obvezuje poštivati anonimnost i privatnost korisnika ovih web stranica.

Sandbox može prikupljati osobne podatke korisnika, kao što su ime, adresa, telefonski broj ili e-mail adresa samo ako iste korisnik dobrovoljno dostavi Sandbox-u. Sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 41/14), članak 11., Sandbox se obvezuje da navedene podatke neće učiniti dostupnim bilo kojoj trećoj strani bez izričitog pristanka korisnika.

 

IZJAVA O SIGURNOSTI

Sandbox jamči potpunu privatnost, sigurnost i diskreciju vaših podataka.

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde zaštite prilikom autorizacije kreditnih kartica.

Sigurnost podataka na ovim stranicama osigurana je korištenjem Secure Socket Layer (SSL), sigurnosnog protokola sa 128 bitnom enkripcijom podataka. Razmjena osjetljivih podatka (npr. brojevi kartica) između T-Com Pay Way sustava koji obavlja online plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja se korištenjem privatne mreže koja nema pristup na Internet i potpuno je zaštićena od neautoriziranog pristupa, korištenjem ISO 8583 protokola.

T-Com u potpunosti onemogućava pristup podacima za koje sudionici u procesu kupovine nisu ovlašteni.

Djelatnici Vibraonica.hr internet trgovine ni u jednom trenutku nemaju pristup broju vaše kreditne kartice, dostupan im je samo broj autorizirane transakcije. Broj kreditne kartice direktno se provjerava i autorizira u autorizacijskom centru kartične kuće i ni na koji se način ne pohranjuje u našem sustavu.

Broj kreditne kartice nemojte upisivati nigdje osim u za to predviđeno polje, ne šaljite ga e-mailom niti putem formulara za kontakt.

paywaysticker_2     mastercard-secure-code  verified-by-visa

 

3D SecureCode upute za sigurnu internetsku kupovinu

Detalje o 3D SecureCode možete pročitati na sljedećem linku: https://www.erstecardclub.hr/hr/pogodnosti/visa-mastercard-pogodnosti/sigurna-i-brza-kupnja-na-internetu-zahvaljujuci-3d-standardu-mastercard-securecode

 

PRIMJENA KOLAČIĆA

Web stranice www.vibraonica.hr koriste tzv. kolačiće (eng. ‘cookies’), male tekstualne datoteke koje web mjesto sa servera sprema u vaš web preglednik uređaja s kojim pristupate stranicama, kako bi se korisniku mogla pružiti usluga s potpunim funkcionalnostima i što kvalitetnijim sadržajem.
Nakon prvog posjeta, svaki puta kada web preglednik zatraži identičnu stranicu sa servera, kolačići se s korisničkog računala šalju na server. Na taj način, server ima mogućnost identifikacije i praćenja web preglednika.

Sesijski kolačić postavlja se na računalo korisnika web stranica www.vibraonica.hr samo za vrijeme trajanja njegovog posjeta ovim web stranicama te se korisniku na taj način omogućuje da se učinkovitije služi našim web stranicama i automatski istječe kada zatvori svoj preglednik.

Osim toga, web stranice www.vibraonica.hr prate statističku posjećenost isključivo radi dobivanja nužne informacije o privlačnosti i uspješnosti svojih stranica na tržištu i pritom se koristi usluga treće strane pod nazivom Google Analytics. Detaljne informacije treće strane o ovoj usluzi, kao i o mogućnostima korisnika web stranica www.vibraonica.hr u vezi s regulacijom kolačića koji su za isto nužni, dostupne su na: http://www.google.com/intl/en/analytics/privacyoverview.html.

Podaci koji se prikupljaju uključuju IP adresu korisnika, podatke o pregledniku, jeziku, operativnom sustavu i druge standardne statističke podatke koji se prikupljaju i analiziraju isključivo u anonimnom i masovnom obliku.

Svaki korisnik sam odlučuje da li želi dopustiti pohranjivanje kolačića na svoje računalo. Postavke o pohranjivanju moguće konfigurirati unutar postavki web-preglednika.

Sandbox isključuje svaku odgovornost za bilo kakav gubitak funkcionalnosti i/ili kvalitete sadržaja web stranica www.vibraonica.hr u svim slučajevima odabira regulacije primanja kolačića od strane korisnika.

Korištenjem web stranica www.vibraonica.hr smatra se da su korisnici u svakom trenutku upoznati i suglasni s ovim uvjetima korištenja, uključujući s odredbama o obradi podataka i mogućnostima u vezi s kolačićima.

 

Puni tekst “Uvjeti kupnje i korištenja” možete preuzeti ovdje.