REKLAMACIJE I POVRAT

 

Vibraonica.hr želi vaše iskustvo internetske kupnje učiniti besprijekornim, te vam stoji na raspolaganju i nakon kupnje. Kako biste brzo i kvalitetno saznali sve vezano uz reklamacije, zamjenu ili povrat robe te jamstvo na proizvode, na ovoj smo stranici istaknuli najvažnije informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se na e-mail: reklamacije@vibraonica.hr.

 

ZAMJENA ILI POVRAT ROBE

U našim opisima artikala i fotografijama naći ćete vrlo precizne informacije o svakom proizvodu. No, potpuno nam je jasno da, s obzirom na to da robu kupujete na daljinu, ponekad niste zadovoljni isporučenim artiklom. Stoga vam omogućujemo da u roku od 14 dana bez objašnjenja robu zamijenite ili da je vratite uz povrat punog uplaćenog iznosa, uključivši i iznos dostave ako je bio naplaćen (ovo vrijedi isključivo za povrat kompletne narudžbe). Trošak povrata do našeg skladišta snosite sami.

Proizvodi koje vraćate ne smiju biti otvoreni, nošeni ili korišteni. Povrat prihvaćamo isključivo sa svim isporučenim dijelovima, u originalnom pakiranju. Vibraonica.hr niti u kojem slučaju ne prihvaća povrat otvorenih ili korištenih proizvoda. Ako je riječ o donjem rublju, iz higijenskih razloga vas molimo da artikl isprobate na način da ne dolazi u direktan kontakt sa tijelom (to znači da obučete na vlastito donje rublje) te da originalnu ambalažu proizvoda sačuvate neoštećenu. Proizvode koji na sebi imaju bilo kakav trag uporabe – mrlje ili oštećenja – nećemo biti u mogućnosti zamijeniti te će vam oni biti vraćeni o vašem trošku.

Kako povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni, ispunite obrazac Obavijest o jednostranom raskidu ugovora (koju možete naći ovdje) te nam ju pošaljite e-mailom na adresu reklamacije@vibraonica.hr. U odgovoru ćete dobiti detaljne upute za povrat robe. Odgovor šaljemo isti dan, a najkasnije unutar tri radna dana.

Prilikom povrata robe, obavezno navedite IBAN broj na koji želite uplatu povrata sredstava.

Ukoliko imate dodatna pitanja, obratite nam se na e-mail: reklamacije@vibraonica.hr ili telefonom navedenim za kontakt.

 

JAMSTVO

Garancija, tj. pravo na ostvarenje jamstva, jedno je od temeljnih prava potrošača. Pravo potrošača na ostvarenje jamstva nastupa odmah po preuzimanju kupljene robe i izdanog računa. Račun je ekvivalentan ugovoru o prodaji, te automatski aktivira prava i obaveze nastale u odnosu trgovac/kupac koje se odnose na kupljenu robu.

Na sve proizvode vrijedi jamstvo od 12 mjeseci od dana izdavanja računa.

Ako je došlo do kvara ili promjene svojstava na određenom artiklu unutar jamstvenog roka, Vibraonica.hr proizvod će zamijeniti za identičan ili drugi sličan proizvod iz naše ponude, prema vašem izboru. Ako iz tehničkih razloga (npr. nedostupnost artikla na skladištu) nije moguća zamjena proizvoda za ispravan, a vi ne možete naći adekvatnu zamjenu, novac će vam biti u cijelosti vraćen uplatom na tekući račun.

Molimo da nas, čim uočite kvar ili problem funkcionalnosti proizvoda, obavijestite o tome telefonski ili na e-mail reklamacije@vibraonica.hr.

Reklamaciju uvažavamo isključivo uz predočenje računa za isporučenu robu, stoga, račun čuvajte kao potvrdu o jamstvu.

Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima:

  • Zbog mehaničkih oštećenja poput ogrebotina, lomova, napuknuća.
  • Zbog oštećenja i kvarova nastalih nestručnim i nepravilnim rukovanjem. Primjer: spajanje uređaja na nepredviđene izvore napona mogu dovesti do oštećenja uređaja, topljenja pojedinih dijelova, te stvaranja uočljivog oštećenja koje nije pokriveno jamstvom.
  • Zbog oštećenja izazvanih nepravilnom montažom ili održavanjem.
  • Zbog korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima (povećani postotak vlage, visoke i niske temperature). Također, korištenje uređaja u prostorima neprilagođene temperature i vlažnosti stvara kondenzat koji može dovesti do kvara komponenata.
  • Ako kupac nebrižljivo postupa s proizvodom.
  • Šteta uzrokovana čišćenjem neprikladnim sredstvima.

Jamstvo se NE odnosi na sljedeće proizvode:

  • Baterije, kondome, lubrikante, kreme, masažna ulja, svijeće te sve slične proizvode.

 

REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije kupac je dužan uputiti opravdanu pismenu pritužbu poduzeću Sandbox d.o.o. e-mailom ili poštom te dostaviti presliku odgovarajućeg računa za predmetnu robu. Obrazac za reklamacije možete preuzeti ovdje. Istoga dana, a najkasnije unutar tri radna dana, odgovorit ćemo vam uz detaljne upute za povrat robe.

U slučaju povrata ili zamjene neispravnog artikla, sve troškove snosi Vibraonica.hr (isključivo putem Overseas dostavne službe).

 

OŠTEĆENJA U TRANSPORTU

Unatoč pažljivom pakiranju artikala, uvijek postoji mogućnost oštećenja prilikom transporta. Preporučamo da prilikom preuzimanja pošiljke obratite pažnju na sljedeće:

  • Prilikom preuzimanja pošiljke pomno pogledajte je li karton oštećen ili otvaran.
  • Pregledajte ljepljivu traku kojom je paket zapečaćen, te provjerite je li oštećena.

Sva eventualna oštećenja i nedostatke prijavite nam u najkraćem roku. Rok za prijavu je 24 sata od primitka paketa. Nepravilnosti koje nastanu u toku transporta možete nam dojaviti e-mailom na reklamacije@vibraonica.hr ili telefonski, kako bismo problem što prije proslijedili odgovornim osobama.